Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Mooie Piaggio MP3 Touring LT 300 IE .
Deze MP3 LT is geschikt voor het A2 rijbewijs en indien het rijbewijs B voor 19 Januari 2013 is behaald voor het autorijbewijs.
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
 |
Motor | Eencilinder, 4-takt lucht gekoeld |
Boring x slag | mm x mm |
Cilinder inhoud | 300 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Injectiesysteem |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 25 pk / kW bij 7500 tpm |
Max. koppel | 23.5 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Automatisch |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 liter |
Topsnelheid | 125 km/u |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | vier armen twee wielen |
Vering achter | dubbele schokbreker |
Remmen voor | 240 mm dubbele remschijf |
Remmen achter | 240 mm enkele remschijf |
Voorband | 120/70/12 |
Achterband | 140/70/14 |
Wielbasis | |
Lengte | 2160 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1350 mm |
Zithoogte | |
Drooggewicht | 253 kg |
Leverbare kleuren | Blauw Grijs Zwrart |
Beschrijving | De nieuwe MP3 Touring is ook beschikbaar in een LT versie. die kan worden bereden door de houders van een normaal autorijbewijs. De MP3 LT Touring onderscheidt zich van andere varianten door aantal wijzigingen die noodzakelijk zijn voor specifieke typegoedkeuring, zoals een front spoor verbreed tot 465 mm, motortype knipperlichten, een licht geïntegreerd in het onderste deel van het been schild en integrale remmen, waardoor zowel de voor als achterrem gelijktijdig worden toegepast door een extra rempedaal op de voetsteun. Het berijden van de Piaggio MP3 is een revolutionaire ervaring die het concept van mobiliteit voor altijd zal veranderen, de dubbele wielen met voorvering zorgen voor het niveau van stabiliteit in de bochten, superieur aan een normale scooter. Op snelheid, en zelfs bij het rijden achter andere voertuigen blijft de Piaggio MP3 Touring aan de weg geplakt en levert altijd maximale prestaties in alle veiligheid. Voordelen van de drie wielen revolutie kunnen in het bijzonder worden gevoeld op een nat wegdek en in andere rijomstandigheden die kritiek zijn voor conventionele tweewielers. In stedelijke gebieden is de Piaggio MP3 ongeëvenaard in termen van veiligheid: kasseien, slecht wegdek, tramlijnen en putdeksels worden genomen met onvoorstelbaar veel gemak en stabiliteit. Doordat de Piaggio MP3 niet groter is dan een maxi scooter, biedt deze een bijzondere handigheid, de Piaggio MP3 Touring is helemaal thuis in een stadscentrum. De Piaggio MP3 is ook opvallend gemakkelijk te parkeren, door de elektrohydraulische voorwielophanging blijft de MP3 rechtop staan zonder gebruik te maken van de stand. De revolutionaire Piaggio MP3 heeft een ongelooflijk korte remweg, ongeëvenaard door iets anders in de scooterwereld: het krachtige drievoudige schijf remsysteem en de ongelooflijke grip van het voorfront zorgen ervoor dat de remweg 20% korter is dan de best presterende scooter in kritieke grip. Als de Piaggio MP3 de weg van de stad achter zich laat, toont deze echt waar het van gemaakt is. De wegligging, bochtveiligheid en hellingshoek is onbereikbaar voor conventionele scooters, gegarandeerd intens rijplezier op snelle landwegen |
| Dealerschappen: NIMOTO, SUZUKI |
Jan Dokter Motors B.V.
Al meer dan 24 jaar het adres voor nieuwe en gebruikte motorfietsen van alle merken. Ook voor onderhoud, taxatie en reparatie staan wij voor alle merken klaar!
* Huur bij ons een Motor
* Wij kopen uw gebruikte Motor
* Haal & Breng service
* Onze schadeservice
* Winterstalling
* Handige links
 |
Jan Dokter Motors |
|
Maanderweg 15
Ede
Plan de route
|
 |
0318-610081
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Outlaw biker" betekent: In eerste aanzet werd er in 1947 na de Hollister Bash in Californië een stelletje ongeregeld op motorfietsen mee aangeduid dat niet was aangesloten bij de American Motorcycle Association. Toen in de jaren zestig gangs van gemotoriseerde desperado’s op de Californische highways verschenen, die een ongeregeld bestaan als full-time motorrijder tot levensstijl verhieven, kreeg de outlaw biker meer en meer de betekenis van: gespuis op motorfietsen. De klank werd weer wat respectabeler, zij het niet aangepaster, toen outlaw bikers zich
gingen groeperen in outlaw bikerclubs. Hoewel de laatste jaren in motorkringen veel geflirt wordt met het outlaw biker-imago, is de hard core outlaw biker een randfiguur die tot op zekere hoogte een ikoon van zichzelf heeft gemaakt als uit de maatschappij teruggetreden motorfietsdevoot, voor wie zijn sociale omgeving en referentiekader uitsluitend nog bestaat uit de club waartoe hij behoort, bevriende outlaw biker-clubs en eventueel gezinsleden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van APRILIA