Nieuwsbrief:

Jan Dokter Motors


www.jandoktermotors.nl
0318-610081
Dealer van:Lid BOVAG

NIMOTO, SUZUKI


Jan Dokter Motors B.V. Al meer dan 24 jaar het adres voor nieuwe en gebruikte motorfietsen van alle merken. Ook voor onderhoud, taxatie en reparatie staan wij voor alle merken klaar! * Huur bij ons een Motor * Wij kopen uw gebruikte Motor * Haal & Breng service * Onze schadeservice * Winterstalling * Handige links
Alle motoren van Jan Dokter Motors
16 motoren gevonden
HONDA MONKEY Z 125
HONDA MONKEY Z 125
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2018, 5800 Km
DUCATI M 900
DUCATI M 900
€ 2.890,- p/mnd klik hier
1999, 60984 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2001, 65512 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2003, 52729 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2022, 14450 Km
HONDA VT 750 S
HONDA VT 750 S
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 25710 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.290,- p/mnd klik hier
1991, 38642 Km
Merkdealer
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2011, 77745 Km
SUZUKI SV 1000
SUZUKI SV 1000
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2005, 12533 Km
Merkdealer
SUZUKI BANDIT 650 SA
SUZUKI BANDIT 650 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 15705 Km
Merkdealer
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2009, 9857 Km
Merkdealer
KAWASAKI J 300 SPECIAL EDITION
KAWASAKI J 300 SPECIAL EDITION
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2015, 8348 Km
KAWASAKI ER 6 N
KAWASAKI ER 6 N
€ 1.990,- p/mnd klik hier
2006, 68392 Km
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2008, 63216 Mls
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2014, 3599 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2009, 71824 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion