Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE - 2025

€ 8.499,- € 8.799,-
Nieuw
Rood
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De X-Cape is Moto Morini’s eerste Adventure motor. Geheel in Italiaanse stijl; een veelzijdig, comfortabel en plezierig 650cc motorblok, gecombineerd met een futuristische en oogverblindend design. De Moto Morini X-CAPE is het avontuur in Moto Morini-stijl: veelzijdigheid, plezier en comfort gedestilleerd in een futuristische, opvallende look. Het 19” voorwiel en een grote verstelbare voorvork met een diameter van 50 mm garanderen een verrassende wegligging. Het grote 7” TFT-dashboard – een van de grootste op de markt – geeft toegang tot een volledig en duidelijk zicht op alle nodige informatie, zowel voor de meer avontuurlijke ritten als voor het chaotische stadsverkeer.

Ook leverbaar in 35Kw voor het A2 rijbewijs!

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Moto Morini
Model X-Cape (spaakwielen)
Kleur Rood
Segment Tour
Cilinderinhoud 649 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 8.499,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 8.799,-

Nu voor €8.499,- all in + keuze uit gratis Adventure-kit (t.w.v. €900) of €250 extra korting!

Profiteer er nu van!

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion