Nieuwsbrief:

MASH  BLACK SEVEN 125 - 2024

Nieuw
Matzwart
mash - black-seven-125
mash - black-seven-125
mash - black-seven-125
mash - black-seven-125
mash - black-seven-125
mash - black-seven-125
mash - black-seven-125
mash - black-seven-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De geheel nieuwe British Seven 125 LC ABS is vanaf nu voorzien van een vloeistofgekoelde 125cc 1-cilinder. Levert niet alleen meer vermogen (11kW) dan zijn voorganger maar is ook nog eens stiller en verfijnder. Zijn grote groene tank en retro tankdop bepalen niet alleen de look maar je kan er ook vele kilometers mee maken. Dit is mede mogelijk gemaakt door de nieuwe Euro5 elektronische benzine inspuiting. Ook de remmen zijn helemaal up to date. Een modern ABS remsysteem zorgt ervoor dat de Britisch Seven 125 LC altijd op tijd stilstaat! Naast standaard LED verlichting voor en achter is ook het dashboard geheel vernieuwd. Geschikt voor A1 rijbewijs.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland mogelijk!


Beschrijving
Merk Mash
Model Black Seven 125
Kleur Mat zwart
Segment Retro
Cilinderinhoud 124 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden

Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 3.799,-
Prijs inclusief € 199,00 kosten rijklaar:
€ 3.999,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YCF
© 2000 - 2024 Motoroccasion