Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Blauw
Vermogen:
132 kW
Teller:
3.600 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Deze prachtige KTM 1290 Superduke R 2023 verkeert in een zeer nette conditie en is voorzien van alle software pakketten.

- Dealeronderhouden
- Garantie tot 10/2027
- Laatste dealer onderhoud op 3500KM

Onderscheidende opties:
- Akrapovic
- Korte kentekenhouder
- Tankpads
- Techpack
- Track Pack
- Track mode
- Performance pack
- Launch control
- Anti wheelie
- Motor vermogen selectie
- Cruise control
- MSR
- Quickshifter + / -

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leigraaf Motoren
Keizersveld 71b
Venray
Plan de route
06-31741779
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion