Nieuwsbrief:

KRÄMER  EVO2 690S - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Wit
Vermogen:
65 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prijs is exclusief BTW.

De lichtste Krämer sportmotor, ééncilinder, als eerste opstap naar de motorsport wereld.

De Krämer EVO2-690S is de racemotorfiets voor alle motorsportfans die aan de slag willen op het circuit of zich met het ‘Reduce to the Max’-concept volledig willen concentreren op de basisprincipes van eencilinderprestaties. Het S-model van de EVO2-serie schittert met een sterke prijs-prestatieverhouding en biedt technisch alles wat je nodig hebt voor het grootste rijplezier op het circuit - zonder je te overweldigen met te veel technische opties.

Leren racen is nog nooit zo leuk geweest!

Engine:KTM single cylinder 690cc
Performance:80 PS
Weight:125 kg
Dash:KOSO
Front brake disc:1x 320mm semi floating
Rear brake disc:1x 220mm fully floating
Brake system:Brembo
Front brake caliper:Brembo M50
Rear brake caliper:Formula 4 Piston
Rims:Cast aluminum rims 3,5 "x17" & 5 "x17"
Tires:Bridgestone
Exhaust:Stainless Steel Racing Exhaust [103 dBA]
Triple clamp:CNC triple clamps with offset adjustment 26 & 28 mm
Fork:WP Open cartridge
Shock:WP shock with KMC setting [fully adjustable]
Chain:520 DID
Fairing material:GRP with carbon/Kevlar reinforcement (white gelcoat finish)
Steering damper:Hyper Pro RCS
Handlebars:CNC handlebars with interchangeable tubes
Tank:self-supporting rear made of XPE [12 liters]
Frame:25CrMo4 steel trellis tube
Quickshifter:Optional
Air filter:Racing DNA
Frame crash pads
E-Starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion