Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 750 ABS - 2011

Garantie: Nee
37162 Km
GROEN
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 230 km/u
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Kawasaki Z 750 ABS


- Kenteken: 11-MR-PP
- Merk: Kawasaki
- Model: Tour
- Tellerstand: 37162 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: groen
- Motorinhoud: 748 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 78 kW / 106pk
- Ledig gewicht: 216 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Korte kentekenplaathouder


Nette z750 met abs 
recent grote beurt gehad met nieuwe remmen en bandenset

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Korte kentekenplaathouder




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion