Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 F HORNET ABS - 2009

Garantie: Nee
24046 Km
GRIJS METALLIC
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Honda CB 600 F Hornet ABS


- Kenteken: 16-MD-PT
- Merk: Honda
- Model: Tour
- Tellerstand: 24046 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: grijs Metallic
- Motorinhoud: 599 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PC41E
- Vermogen: 75 kW / 102pk
- Ledig gewicht: 191 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Originele onderdelen aanwezig
- Sportuitlaat (met e-keur)
- Uitneembare DB killer

Veiligheid

- ABS
- Led achterlicht


Nette Hornet met ABS
staat op zo goed als nieuwe banden
Akrapovic GP uitlaat (met uitneembare DB Killer)
originele uitlaat aanwezig!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Led achterlicht, Originele onderdelen aanwezig, Sportuitlaat (met e-keur), Uitneembare DB killer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion