Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Opties en Accessoires: Valbeugel/windscherm/zijtassen/cobra uitlaat systeem/floorboards/extra spotlights/hyper charcher/luchtfilterhuis
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
![](/media/images/motorjaarboek/2003/Kawasaki/2003-Kawasaki-Vulcan800Classica.jpg) |
Motor | vloeistof gekoelde V-twin, viertakt |
Boring x slag | 88|66 |
Cilinder inhoud | 805 |
Comp. verhouding | 9.5:1 |
Kleppen | 4, SOHC |
Brandstof toevoer | carburatie, Keihin CV36 |
Ontsteking | digitaal electronisch |
Vermogen | 55|40.5|7000 |
Max. koppel | 64|3300 |
Koppeling | natte meervoudige platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | 175 |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork, veerweg 150 mm |
Vering achter | UNI-TRAK demping, 5 voudig instelbare veer voor spanning, veerweg 100 mm |
Remmen voor | enkele schijf, 300 mm, een zuiger remklauw |
Remmen achter | trommel, 180 mm |
Voorband | 130/90 R16 |
Achterband | 140/90-R16 |
Wielbasis | 1600 |
Lengte | 2380 |
Breedte | 940 |
Hoogte | 1125 |
Zithoogte | 705 |
Drooggewicht | 235 (rijklaar 254) |
Leverbare kleuren | rood, zwart, blauw |
Beschrijving | |
![](/icon-location.png) | Deventer, Overijssel |
![](/icon-tel.png) | 0570-656006 |
Een stukje historie: DUCATI in 1988 - De 851 debuteert in Daytona met Marco Lucchinelli als coureur. Het avontuur begint in 1988 met Marco Lucchinelli op zijn uitstekend rijdende 851, geconstrueerd door ontwerper Massimo Bordi. Onder de leiding van de Castiglioni broers breidt Ducati zijn marktaandeel uit, introduceert nieuwe modellen, verhoogd de productie van motoren met een hogere cilinderinhoud en intensiveert de activiteiten op racegebied.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken