Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2014, 28543 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2018, 36401 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2018, 32275 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN CLASSIC
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN CLASSIC
€ 22.500,- p/mnd klik hier
2018, 30806 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2018, 26152 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
€ 26.990,- p/mnd klik hier
2018, 4993 Km
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 24.995,- p/mnd klik hier
2019, 22720 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2019, 10881 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
€ 37.490,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 37.890,- p/mnd klik hier
2023,
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
€ 38.490,- p/mnd klik hier
2023,
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 37.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 37.890,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 37.890,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion