Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 300 L - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
EXTREME RED
Vermogen:
Teller:
316 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

Ben jij op zoek naar een bijna nieuwe offroad motor waarmee je direct de mooiste avonturen kunt beleven?

Dan is deze Honda precies wat je zoekt. Met slechts 361 kilometer op de teller is deze motor nauwelijks van nieuw te onderscheiden – je krijgt dus de betrouwbaarheid en frisheid van een nieuwe machine, maar voor een aantrekkelijke prijs.



Deze Honda is licht van gewicht, heeft een koppelrijke motor en is daardoor bijzonder geschikt voor zowel beginnende als gevorderde offroad-rijders. Of je nu TET-routes wilt verkennen of gewoon lekker het terrein in wilt duiken, deze motor is er helemaal klaar voor.



Kortom: een ideale allround offroader met alles wat je nodig hebt voor eindeloze avonturen. Stap op, start ‘m, en ga op pad!

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion