Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 X - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Mat zwart
Vermogen:
35 kW
Teller:
5.895 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 6 maanden
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette en jonge Honda CB 500 X incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Onderhoudshistorie
  • Hoog Givi scherm (originele scherm aanwezig)

Zeer nette en jonge Honda CB 500 X die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

Standaard geschikt voor het A2 rijbewijs!

Slechts 5800km oud!

Een vrijdraaiende tweecilindermotor tovert de CB500X om tot een dynamische machine die gereed is om elk avontuur aan te pakken. Ben je klaar voor een onvergetelijke rit? De CB500X heeft het revolutionaire comfortniveau van zijn voorganger behouden en zelfs verbeterd om je een soepele rij-ervaring te bieden in een stedelijke omgeving, maar ook bij het cruisen met hoge snelheid. Door de ontspannen, rechte zithouding kun je met de CB500X moeiteloos elk terrein aan. Dus of je nu rijdt in de stadsjungle of toert op onbekend terrein, je kunt altijd even ontsnappen aan de dagelijkse sleur – en je hebt alleen maar een A2-rijbewijs nodig.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorigng door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Honda
Model CB 500 X
Kleur Mat zwart
Segment Tour
Cilinderinhoud 471 cc
Kilometerstand 5.895 km
Bouwjaar Juli 2020
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Jan Poppe Motoparts
De Zompe 16-C
Serooskerke
Plan de route
0118-596311
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion