Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPRINGER FLSTS SOFTAIL - 2001

Garantie: Ja
38625 Mls
BLAUW
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Harley Davidson FLSTS Heritage Springer uit 2001.

Harley Davidson FLSTS Heritage Springer


- Kenteken: 35-MR-VL
- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 38625 Mijl
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1449 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 46 kW / 63pk
- Ledig gewicht: 340 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- Two-tone metaalkleur

Veiligheid

- Alarmsysteem


Nette en unieke Heritage Springer. De motor is compleet en geheel origineel. De motor heeft een gave two tone kleurstelling (blauw/grijs). De Twincam motor met 1450 cc loopt heerlijk. De motor is in zeer nette staat en loopt fantastisch. Hij rijdt heerlijk en het is een prachtige machine om zowel op te rijden als naar te kijken.

3 maanden garantie (met ingang van april 2025)
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)

Inruil van uw motor is mogelijk.
Reserveren van een motor is alleen mogelijk d.m.v. een aanbetaling. 
_________________________________________________________________________________________

Wij zijn EVO Motorcycles. Een occassiondealer voornamelijk gespecialiseerd in de Harley Davidson EVOlution motoren, oftewel de EVO’s. Deze zijn gebouwd van 1984 tot 1999. Wij hebben een ruime voorraad Harley’s staan in onze showroom op De Lange Baan 2a in Wommels.

De EVO-motoren zijn een begrip onder de Harley-kenners en staan ook wel bekend als de beste motoren van Harley. Dat maakt de EVO-motoren waardevast en we zien ze in de toekomst alleen maar in waarde stijgen! Hierdoor zijn de motoren niet alleen leuk om te bezitten, maar zijn ze ook nog eens een goede investering.  

Wij zijn op vrijdag en zaterdag geopend. Daarnaast zijn wij geopend op afspraak. Bel of app ons en wij zetten de koffie klaar!

Van Harte Welkom!

Evo Motorcycles
De Lange Baan 2A
8731 DZ Wommels
0619580054
info@evomotorcycles.nl

www.evomotorcycles.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Two-tone metaalkleur, Alarm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
EVO Motorcycles
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion