Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
Black / Orange
Vermogen:
49 kW
Teller:
17.939 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
harley-davidson - sportster-nightster-xl-1200-n
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Harley Davidson Sportster XL 1200 N Nightster
Origineel nederlandse motor en afkomstig van 1e eigenaar
Papieren kentekenbewijs nog aanwezig
Bouwjaar 2008
Km Stand 17939
Voorzien van een drager + Topkoffer (Afneembaar Givi)
1persoons zadel + Rugsteun aanwezig
2 sleutels + 2 Fobs aanwezig
03-2024 onderhoud gehad
Motor in nette staat (Spaakvelgen en randjes v/d spatborden vertonen wat roest plekjes)
Krachtige 2 Cilinder 1200CC motor (49KW)

Kosten rijklaar maken €149 incl nieuwe accu

Inruil / financiering mogelijk
Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:
Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak



 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
033-2999800
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion