Nieuwsbrief:

Jensen Motorrijwielen

Jensen Motorrijwielen is gespecialiseerd in gebruikte BMW's. We hebben altijd 30 tot 40 occasions in de winkel, van K-, F- en R- serie uit de 90-er jaren tot bijna nieuw. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, spuitwerk en schadeafwikkeling. Als het maar om BMW's gaat! tot ziens in de zaak, Huub en Renzo
Alle motoren van Jensen Motorrijwielen
23 motoren gevonden
BMW R 850 R
BMW R 850 R
€ 2.150,- p/mnd klik hier
2000, 97237 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2015, 37160 Km
BMW R 1200 R
BMW R 1200 R
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2017, 33752 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.650,- p/mnd klik hier
2020, 39568 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2017, 32718 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2014, 62776 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2007, 60986 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2010, 54139 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2010, 48123 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.450,- p/mnd klik hier
2019, 37148 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2019, 10499 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2002, 122677 Km
BMW R 1200 RS
BMW R 1200 RS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2018, 9150 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 59811 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2005, 66098 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2008, 28252 Km
KAWASAKI GTR 1400
KAWASAKI GTR 1400
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2013, 74523 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2013, 9530 Km
ZERO SR ZF 14.4
ZERO SR ZF 14.4
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2020, 5867 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2015, 44071 Km
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion