Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HARLEY-DAVIDSON  CVO STREETGLIDE 117 - 2022

Garantie: Ja
1700 Km
ZWART
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

te koop: Harley Davidson road glide ST uit 2022 met maar 1043 echte miles op de teller.

Deze prachtige road glide st is voorzien van het krachtige 117ci cvo motorblok.
verder is deze road glide st voorzien van de volgende opties:

*avon handvaten
*10 inch HD stuur stuur
*smoke laag windscherm
*l.e.d. koplamp
*smoke knipperlichten
*Screaming eagle uitlaten e4 goedgekeurde dempers
*screamin eagle heavy breather luchtfilter
*Custom zadel

Tevens is de motor voorzien van het nieuwe boom gts navi scherm.

Super strakke complete nieuwstaat road glide st 117 zoals u van ons gewend bent!

U bent van harte welkom voor een proefrit.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion