Nieuwsbrief:

DUCATI  350 F3 - 1988

Garantie: Ja
60705 Km
.
ducati - 350-f3
ducati - 350-f3
ducati - 350-f3
ducati - 350-f3
ducati - 350-f3
ducati - 350-f3
ducati - 350-f3
ducati - 350-f3
ducati - 350-f3
ducati - 350-f3
ducati - 350-f3
ducati - 350-f3
ducati - 350-f3
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Bijzonder originele en complete Ducati 350 F3. Afkomstig van 2e eigenaresse wie bijna 25 jaar op deze huidige klassieker heeft rondgereden. Nieuw geleverd door Biggellaar en destijds voorzien van 500 cc cilinders en stickers (originele zuigers en cilinders aanwezig). Dit betreft 1 van de 1.276 F3's ooit geproduceerd. Recentelijk door ons voorzien van groot onderhoud en dus kant en klaar voor de nieuwe eigenaar. Al met al een on-verprutste originele Nederlander in goede technische staat.  

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van DUCATI
© 2000 - 2024 Motoroccasion