Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Uit voorraad leverbaar ook in Aerolite Gray.
Deze motor staat bij Motor Centrum Almere
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Inline 3-cilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC |
Boring x slag | 72|55 |
Cilinder inhoud | 675 |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Bosch EFI |
Ontsteking | ECU |
Vermogen | 95|70| |
Max. koppel | 70|8250 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | CF-SC slipper assist clutch, 6-speed, wet, multi-plate |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | 41mm Upside down KYB, regelbaar |
Vering achter | Monoshock, adjustable preload & rebound, KYB |
Remmen voor | 4-piston J.Juan, 300mm schijf |
Remmen achter | enkele remschijf 240mm |
Voorband | 120/70 R17 |
Achterband | 180/55 R17 |
Wielbasis | 1340 |
Lengte | 2020 |
Breedte | 728 |
Hoogte | 1105 |
Zithoogte | 795 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Deventer, Overijssel |
 | 0570-656006 |
Een stukje historie: HONDA in 1953 - Het jaar daarop, 1953, begon Honda met de productie van de 90cc viertakt éénylinder. Een nog betere en stijlvollere motorfiets dan de eerdere. Deze werd bekend als de Benly. Uit het Japans vertaald betekent dat iets als 'comfortabel'. Het J-Type Benly had een drietraps versnelling, produceerde 3,8 pk, had een stalen frame, achtervering bij het blok en een scharnierende achterbrug. Ook was het model voorzien van telescopische voorvering. Voor een lange tijd verkocht men over de duizend exemplaren per maand van dit model.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken