Nieuwsbrief:

Van de Kolk Motoren

Al onze occasions worden grondig nagezien voordat deze verkocht worden aan u. Wij hebben geen verdere verborgen aflever kosten, kwaliteit & service vinden wij belangrijk. 3 maanden garantie is bij ons de standaard voor elke motorfiets tenzij anders aangegeven. 
Alle motoren van Van de Kolk Motoren
46 motoren gevonden
HONDA CB 750 F
HONDA CB 750 F
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1984, 70800 Km
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2000, 50937 Km
HONDA CB 600 S HORNET
HONDA CB 600 S HORNET
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2003, 44215 Km
MZ TS 250/1
MZ TS 250/1
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1976, 9 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2013, 50239 Km
YAMAHA MT 01
YAMAHA MT 01
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2008, 38612 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 35431 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2005, 56225 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2005, 30625 Km
SUZUKI GSX-R 400 R
SUZUKI GSX-R 400 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1988, 40102 Km
HONDA SH 150i C-ABS
HONDA SH 150i C-ABS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2015, 31098 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2008, 56631 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800 EAS
MV AGUSTA BRUTALE 800 EAS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2016, 10154 Km
BMW R 1150 R ROCKSTER
BMW R 1150 R ROCKSTER
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2003, 50885 Km
HONDA CBF 1000
HONDA CBF 1000
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2006, 63562 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2011, 81158 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2004, 31779 Km
YAMAHA XV 950 RACER 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XV 950 RACER 60TH ANNIVERSARY
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2016, 51334 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2001, 53950 Km
SUZUKI GSX-R 750
SUZUKI GSX-R 750
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2002, 50343 Km
Wist u dat: In de motortaal "Fijn kantwerk" betekent: Bij het tunen van een motorblok wordt om gewicht te besparen zoveel mogelijk metaal van de bewegende delen verwijderd. Dit alles mag echter niet ten koste gaan van de sterkte van de onderdelen. Een drijfstang waarin teveel gaten zijn geboord om gewicht te besparen wordt wel aangeduid als fijn kantwerk. Ten eerste omdat het aantal gaten daaraan doet denken en ten tweede omdat de drijfstang als kantwerk an worden dubbelgevouwen en daardoor als hoogbelast onderdeel van een racemotorfiets niet meer kan functioneren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion