Nieuwsbrief:

CAN-AM  SPYDER F3S - 2015

Garantie: Nee
5961 Km
Zwart
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
can-am - spyder-f3s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Uniek exemplaar.
Zeer mooie Can-am Spyder F3S met heel veel opties. Deze Can-am ziet er nog uit als nieuw.
Door de vorige eigenaar zijn veel opties gemonteerd:
-Akrapovic uitlaat
-Rugsteun Passagier
-Kofferset
-Gordels bestuurder en passagier
-Telefoonhouder met draadloos opladen
-Ledverlichting achter
-Ledverlichting boven koplampen
-Extra let knipperlichten
-Bullbar
-Carbon bestikkering
-Nieuwe APK

Originele uitlaat en boekjes zijn aanwezig
De Can-am wordt verkocht in consignatie. 


Wij verkopen ook helmen, kleding en accessoires.
 
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!

Opties en Accessoires:
Aangepaste bestickering, ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Sportuitlaat, Usb aansluiting, Windscherm




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Bouw Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van DUCATI
© 2000 - 2024 Motoroccasion