Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
.
Vermogen:
100 kW
Teller:
58.131 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 13843

BMW R1250GSA ABS/ASC/ESA in zeer goede staat met de volgende opties:

- X192A LED-koplamp
- X182A DTC
- X191A Dynamic ESA
- X193A Keyless Ride
- X202A Dagrijlicht
- X222A Schakelassistent Pro
- X224A Rijmodi Pro
- Q230A Comfort-pakket
- Q233A Touring-pakket
- Q235A Dynamiek-pakket
- X350A Uitlaatsysteem verchroomd
- X386A Handleiding nederlands
- X413A Duozadel-pakket
- Q456A Style HP
- X499A Verlaging
- X519A Handvatverwarming
- X530A Bandenspanningscontrole
- X538A Snelheidsregeling
- X562A Extra koplamp
- X590A Richtingaanwijzer LED wit
- X5ACA ABS Pro
- X603A diefstalbeveiligingssysteem
- X680A Kofferhouder aluminium koffer
- X6ACA Intelligente noodoproep
- X6AEA Teleservices
- X771A Kruisspaakwiel

- De motor wordt afgeleverd inclusief 6 maanden garantie
- Bij deze motor kunnen wij een nieuwe set originele BMW zijkoffers aanbieden voor de prijs van €745 inclusief sloten

= Bedrijfsinformatie =



Quispel Motoren
Varenschut 11
5705DK Helmond
0493-319440
+31616490592
www.quispelmotoren.nl
verkoop@quispelmotoren.nl

Openingstijden:
Maandag:        Gesloten
Dinsdag:          08:30-17:30
Woensdag:      08:30-17:30
Donderdag:     08:30-17:30
Vrijdag:            08:30-17:30
Zaterdag:        08:30-17:00
Zondag:          Gesloten

*Bij aanschaf van een motor, gratis 10 dagen All-risk verzekering bij Combi Motors verzekeringen.


*Volg ons op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en aanbiedingen.

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Quispel Motoren
Varenschut 11
Helmond
Plan de route
0493-319440
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion