Nieuwsbrief:

BMW  F 650 FUNDURO - 1999

Garantie: Nee
85814 Km
Wit
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Bouwjaar 1999
Kilometer 85814
Blok 650 cc

Nette BMW 650 Funduro. De motor loopt goed. Heeft afgelopen jaar onderhoud gehad en daarna nog geen 500 kilometer mee gereden. De motor heeft gebruikssporen maar dat past bij de leeftijd. Mooie kleur wit. Top koffer achterop. Rijdt en schakelt goed. Met deze motor kan je fijn en ontspannen touren. 


Prijs €1550,- 

  • Nieuwsgierig?  Kom dan langs in de shop! Wij zijn vaak aanwezig maar niet altijd. Graag contact opnemen voor een afspraak. 

    Overschrijven op ieder gewenst moment mogelijk, RDW erkend. Ook voor onderdelen of reparaties ben je welkom. Wij kunnen eventueel in overleg inruilen of opkopen. 

    Betalingen zijn mogelijk via internetbankieren. Vergeet niet om je daglimiet ruim van te voren te verhogen. 

    Mars Motoren
    Varsseveldseweg 87a
    7002 LJ Doetinchem

    T 0641721078
    E Marsmotoren@gmail.com
    W Marsmotoren.nl

    Kvk 71278443






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Mars Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion