Nieuwsbrief:

SUZUKI  1500 INTRUDER LC - 1999

Bouwjaar:
1999
Kleur:
Grijs
Vermogen:
50 kW
Teller:
83.208 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Bouwjaar 1999
Kilometer 83208
Blok 1500cc

Super nette betrouwbare Intruder. Kleur grijs metallic met zwart, gecombineerd met chroom wat nog zeer netjes is. Nieuwe achterband met remblokken. 500 Kilometer geleden onderhoud gehad. De vorige eigenaar heeft er 50.000 km mee gereden zonder problemen. Handvat verwarming. Windscherm. Remus uitlaten, stoer zonder teveel herrie. Opstappen en rijden maar! 

Prijs € 3800,- 

  • Nieuwsgierig?  Kom dan langs in de shop! Wij zijn vaak aanwezig maar niet altijd. Graag contact opnemen voor een afspraak. 

    Overschrijven op ieder gewenst moment mogelijk, RDW erkend. Ook voor onderdelen of reparaties ben je welkom. Wij kunnen eventueel in overleg inruilen of opkopen. 

    Betalingen zijn mogelijk via internetbankieren. Vergeet niet om je daglimiet ruim van te voren te verhogen. 

    Mars Motoren
    Varsseveldseweg 87a
    7002 LJ Doetinchem

    T 0641721078
    E Marsmotoren@gmail.com
    W Marsmotoren.nl

    Kvk 71278443






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mars Motoren
Varsseveldseweg 87A
Doetinchem
Plan de route
06-41721078
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion