Nieuwsbrief:

ZERO  DSR/X ZF 17.3 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk en al onze motoren worden standaard afgeleverd met een 10 daagse ALL-RISK verzekeringsdekking!

    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
+/- 1500km oud, 3e remlicht in topkoffer, 5 x rijmodi, 6kw lader, 12v aansluiting, 17.3 batterij, 60 maanden garantie, A2 mogelijk, Abs, Actieradius snelweg 172 km, Actieradius stad 288 km, Adventure voetsteunen, Bosch motorcycle stability control, Comfort zadel, Cypher 3+, Extra 6kw, Handvatverwarming, Hoge ruit, Laadtijd 2,5 uur, Led-verlichting, Led foglights +€595,-, Mia en kia verekenbaar,vraag naar voorwaarden, Middenstandaard, Mistlichten, Parking mode (langsame achteruitversnelling), Registratiekosten nieuwe motorfiets € 75,00, Riemaandrijving (voor weinig onderhoud), Skid plat accessory, Spaakwielen, Tcs, Topkoffer, Top snelheid 180 km/h, Tubeless banden, Valbeugels, Volledig instelbare vering, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion