Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop aangeboden een prachtige yamaha dragstar met een mooie kleurstelling.
- michelin bandenset voorband nieuw
- originele uitlaat
- groot windscherm
- sissy bar
- originele knipperlichten
- originele spiegels
- weinig kilometers
- mooie motor
- Vloeistoffen en slijtagedelen zeer goed
- Motor loopt en rijdt zeer goed
- Zie foto's voor meer opties!
prachtige yamaha dragstar xvs650 die klaar is voor de volgende tour. de motor is lekker laag bij de grond zodat bijna iedereen met zijn voeten bij de grond kan.
Welkom bij Meester Motorsport
De plek waar de passie voor motoren en de klanttevredenheid altijd voorop staan! Met meer dan 15 jaar ervaring in de motorbranche en een uitgebreide kennis van motoren, doen wij er alles aan om jou te helpen de motor van je dromen te vinden.
Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor het verkopen of inruilen van je motor, evenals voor financiering en verzekering.
Bekijk ons volledige aanbod motoren en diensten op www.meestermotorsport.nl
Wij zijn zeven dagen per week geopend op afspraak. Hierdoor bent je niet gebonden aan openingstijden en kunt je ook in de avond bij ons terecht. Een afspraak maken kan eenvoudig via telefoon, e-mail of WhatsApp.
- Tenaamstelling/vrijwaring
- Gratis 10 dagen All-Risk verzekering
- Proefrit is altijd mogelijk
- Vandaag kopen = vandaag rijden!
- Zeven dagen per week geopend op afspraak
Wij zijn bereikbaar via:
Telefoon: +31642056891
WhatsApp: +31642056891
E-mail: info@meestermotorsport.nl
Meester Motorsport
De Kronkels 9B
3752LM Bunschoten-Spakenburg
- Ben je geïnteresseerd en wil je de motor van dichtbij bekijken? Neem gerust en vrijblijvend contact op voor een bezichtiging of proefrit.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | luchtgekoelde viertakt 70° v-twin |
Boring x slag | 81|63 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 9,0 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | carburatie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 40|29,4|6.500 |
Max. koppel | 50,1|3.000 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | nb |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 140 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare monoshock, veerweg 86 mm |
Remmen voor | 298 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Remmen achter | trommelrem 200 mm |
Voorband | 130/90-16 |
Achterband | 170/80-15 |
Wielbasis | 1.610 |
Lengte | 2.340 |
Breedte | 880 |
Hoogte | 1.070 |
Zithoogte | 695 |
Drooggewicht | 229 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Kenmerkend voor deze XVS 650 A DragStar Clasic zijn oa het royale dubbel zadel, de onderhoudsarme cardantransmissie en de klassieke, op de tank, geplaatste snelheidsmeter. Leverbare kleuren midnight black en sunset silver. |
Met meer dan 15 jaar ervaring en een passie voor motoren, bieden wij een met zorg geselecteerd aanbod tweedehands motoren aan.
Onze motoren zijn goed onderhouden en klaar om uw dromen waar te maken.
Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij beschikken over een grote kennis op het gebied van motoren.
Wij bieden diverse merken en modellen aan en er komen regelmatig nieuwe occasions bij.
 | Bunschoten-Spakenburg, Utrecht |
 | 06-42056891 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken