Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC - 1998

Bouwjaar:
1998
Kleur:
Roodbruin/creme
Vermogen:
29 kW
Teller:
31.955 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
in opdracht van klant verkopen wij deze drag star.
motor is netjes , op motorblok na. hier is het chroom niet mooi meer en de 
koelribben zijn wat dof.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motorshop Fransen
Hoofdstraat 95
Nieuwolda
Plan de route
0596-855700
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2001 - Rond 2001 werd de boxermotoren opgewaardeerd tot de R 1150-serie, waarbij de uiterlijke verschillen minimaal waren. In die periode verschenen ook de eerste 1200cc-modellen, maar dat waren de zeer afwijkende cruisers van de R 1200 C-serie, die niet erg succesvol werden. De "echte" R 1200-serie, met opvolgers voor de R 1150-serie, verscheen vanaf 2004 met de R 1200 GS. In de jaren 00 zette BMW de drang naar meer motorvermogen door, ook bij de boxermotoren, die bijvoorbeeld de 122 pk sterke R 1200 S en later de "High Performance" HP2-serie kregen. Maar het summum van vermogen kwam met de nieuwe K-serie met dwarsgeplaatste motor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion