Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DIVERSE KLEUREN
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Yamaha XSR 900 2025

Ervaar de perfecte mix van retrostijl en moderne technologie met de nieuwe Yamaha XSR 900 2025. Deze motorfiets is ontworpen voor zowel stedelijke ritten als avontuurlijke tochten, en biedt een ongeëvenaarde rijervaring.

Belangrijkste kenmerken:

• 889 cc driecilindermotor: Krachtige en efficiënte prestaties met een laag brandstofverbruik.
• Retro design: Klassieke uitstraling met moderne accenten, geïnspireerd door Yamaha's rijke erfgoed.
• LED-verlichting: Heldere en energiezuinige LED-koplampen en -achterlichten voor optimale zichtbaarheid.
• Digitale instrumenten: Modern digitaal display met alle essentiële informatie in één oogopslag.
• Lichtgewicht frame: Wendbaar en gemakkelijk te hanteren, perfect voor stedelijke ritten en bochtige wegen.
• Comfortabel rijgedrag: Ergonomisch zadel en vering voor een soepele en comfortabele rit.

Grijp deze kans om de meest stijlvolle en geavanceerde motorfiets te bezitten.

Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie!


* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €500,- rijklaar maken, €59.05 kentekenleges en 5 jaar fabrieksgarantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion