Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 125 - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Wit/rood
Vermogen:
11 kW
Teller:
3.023 Km
Rijbewijs:
A1
Garantie:
MotorGarantie ja
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
XSR 125

11 kw

Racepack.... korte kentekenplaathouder en topkuipje voor de snelle looks ;) 

Origineel Nederlands.
Boekje aanwezig.

Hele leuke en lichte motor voor het beperkte rijbewijs.
Maar rijd ook leuk voor als je het zware rijbewijs hebt maar gewoon iets heel lichts wilt.

Ik heb er zelf een stuk op gereden en was echt wel verrast door de fun factor die je ermee hebt.
Natuurlijk maar beperkt vermogen maar voor tourtochtjes in de buurt heb je niet perse meer nodig.
Ik hou er wel van.

Kom gerust een keer kijken, luisteren en eventueel rijden om te kijken wat je er zelf van vind.

# meer foto's komen na het poetsen.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Lemar Motoren
Stationsweg 120-J
Oostrum (Venray)
Plan de route
0478-501669
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion