Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJ 6 N / DIVERSION - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Wit
Vermogen:
57 kW
Teller:
23.477 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer fijn rijdende betrouwbare motorfiets. Deze Yamaha XJ 6 in de naked uitvoering.

Motor heeft een nog zeer lage kilometer stand en dat is de hele motor aan te zien.

Deze 4 cilinder met injectie rijd super lekker en soepel maar heeft ook met wat hogere touren nog aardig wat pit.

Voorzien van kleine knipperlichten maar ook de originele zijn er nog bij aanwezig. 

Verder voorzien van een topkofferdrager van het merk Givi waar eventueel een topkoffer op is te plaatsen.

Ook zitten er een paar zijtas beugels op als je er bijvoorbeeld een paar tassen op wil hangen , handig als je bijvoorbeeld wat meer mee wilt nemen met een eventuele rit of vakantie trip.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 



 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Bagagerek, garantie, knipperlichten, andere, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, Originele uitlaat, topkofferdrager, Zadeltasbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Koeman Motoren
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
035-5254276
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion