Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 ABS - 2023

4829 Km
Zwart
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nieuwstaat verkerende Yamaha X MAX 300 in het midnight black. Deze origineel Nederlandse motorfiets is afkomstig van de 1e eigenaar. De Yamaha is compleet met boekje, aankoopfactuur van de vorige eigenaar en de factuur van de 1000 km beurt. Deze X MAX 300 is voorzien van keyless entry en een Optimate druppellader kabel. Het betreft een btw motorscooter, de geadventeerde prijs is inclusief btw.

Garantie en een afleverbeurt is bij de prijs inbegrepen !


 
  • Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

    met vriendelijke groet,

    Straver Motoren
    De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Straver Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion