Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2022
nette tracer 9
met orginele yamaha koffers.
een comfort buddyzit
speciale hendels en handkappen
en een korte kentekenplaathouder.
Welkom bij Kobo Motoren – Dé specialist in KTM, Moto Morini én topkwaliteit occasions van alle merken!
Bij Kobo Motoren vind je een ruim aanbod aan nieuwe motoren van KTM en Moto Morini, én zorgvuldig geselecteerde occasions van alle bekende merken. Elke motor wordt grondig nagekeken en rijklaar afgeleverd.
- Afleverbeurt & garantie: €250,-
- Inruil van je huidige motor is mogelijk
- Bezorging door heel Nederland voor slechts €150
- 10 dagen gratis verzekering mogelijk
- Financiering mogelijk via NU Motorrijden
- Proefrit op afspraak
Heb je vragen of wil je deze motor in het echt bekijken? Neem gerust contact met ons op – we helpen je graag op weg naar jouw volgende motoravontuur!
Neem gerust contact met ons op:
0512-542142 of 06-50851728
verkoop@kobomotoren.nl
Kobo Motoren – Passie voor motoren, verstand van service.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 3-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, |
Boring x slag | 78.0|59.1 |
Cilinder inhoud | 890 |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 115 |84.6|10.000 |
Max. koppel | 87.5|8.500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen met assist en slipper Clutch (A&S) |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 137 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem), veerweg 142 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1.500 |
Lengte | 2.160 |
Breedte | 950 |
Hoogte | 1,375 - 1.430 |
Zithoogte | 850 - 865 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Redline, Tech Kamo |
Beschrijving | Europa bestverkochte Sport Touring is volledig opnieuw ontworpen met een 890 cc driecilindermotor met een grotere capaciteit en nog krachtiger koppel voor opwindende acceleratie. Of je nu keihard over bochtige bergweggetjes gaat of grote afstanden aflegt over de snelweg, het nieuwe lichtgewicht chassis biedt de wendbaarheid van een sportmotorfiets met de stabiliteit van een tourmotorfiets, met of zonder passagier.
Een nieuwe 6-assige IMU regelt de hellingshoekgevoelige elektronische rijhulpmiddelen die je nauwkeurige controle geven bij wisselende ondergronden en weersomstandigheden, terwijl een dubbel TFT-informatiepaneel en volledige LED-verlichting de premiumspecificaties van deze veelzijdige Sport Tourer onderstrepen. Met volledige bagagecapaciteit voor 3 koffers en een actieradius van ruim 350 km, is de TRACER 9 gebouwd om je in vervoering te brengen en mee te nemen naar een nieuwe wereld. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 | Drachten, Friesland |
 | 0512-542142 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken