Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT+ Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
REDLINE
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: You Warranty (3+2)

Met Yamaha's beroemde Deltabox-chassis en de bijna legendarische CP3-motor in het hart is het geen verrassing dat de TRACER 9 de sport touring-klasse blijft herdefiniëren. Met het DNA van Yamaha als rode draad is de TRACER 9 een sportmotor wanneer je dat wilt, terwijl je je net zo goed thuis voelt op toertochten met een passagier en bagage. Volledig instelbare vering, schakelbare rijmodi en met een model met Yamaha’s Automated Manual Transmission (Y-AMT) brengt de TRACER 9 een nieuw niveau van aanpassingsvermogen en opwinding naar de middenklasse.

Vraag ons voor levering van andere modellen of kleuren


* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €500,- rijklaar maken, €59.05 kentekenleges en 5 jaar fabrieksgarantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion