Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX TECH MAX - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DARK MAGMA
yamaha - tmax-tech-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Yamaha TMAX TECH MAX 2025

Ervaar de ultieme rijervaring met de nieuwe Yamaha TMAX TECH MAX 2025. Deze premium motorscooter combineert kracht, comfort en geavanceerde technologieën om elke rit onvergetelijk te maken.

Belangrijkste kenmerken:
• 560 cc EURO5+ tweecilindermotorblok: Krachtige prestaties met een maximaal vermogen van 35 kW en een soepel rijgedrag.
• Nieuw Brake Control (BC) systeem: Optimale remcontrole bij elke snelheid, inclusief bochten-ABS.
• 7-inch TFT-dashboard: Verbeterde connectiviteit en gratis Garmin-navigatie voor geselecteerde modellen.
• Luxe ergonomie: Verstelbare rugleuning, handvatverwarming en zadelverwarming voor maximaal comfort.
• Elektrisch verstelbaar windscherm: Pas het windscherm eenvoudig aan voor de perfecte rijervaring.
• Exclusieve afwerking: Verkrijgbaar in de kleuren Ceramic Grey en Dark Magma.

Mis deze kans niet om de meest geavanceerde Yamaha motorscooter te bezitten. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie.


* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €500,- rijklaar maken, €59.05 kentekenleges en 5 jaar fabrieksgarantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion