Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX TECH MAX 560 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Ceramic Grey
Vermogen:
35 kW
Teller:
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De TMAX Tech MAX van Yamaha is dé ultieme sportscooter van 2025, ontworpen voor rijders die topprestaties willen combineren met comfort en stijl. Met dynamische dubbele koplampen en een strakker vormgegeven kuipwerk straalt dit model sportieve verfijning uit. De krachtige 560cc EURO5+ motor en automatische transmissie leveren een ongekend soepele en snelle rijervaring, terwijl het aluminium chassis en de instelbare vering garant staan voor precisie en controle. Luxe voorzieningen zoals een verwarmd zadel, verwarmde handgrepen en een elektronisch verstelbaar scherm maken elke rit comfortabel en stijlvol.



De TMAX Tech MAX biedt geavanceerde technologie, zoals Brake Control, cruisecontrol, tractioncontrol en een tweepositie D-MODE, samen met een verbonden 7-inch dashboard dat gratis Garmin-navigatie* ondersteunt.

Voor 2025 is deze premium sportscooter beschikbaar in de stijlvolle kleuren Ceramic Grey en Dark Magma.

Te koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.

(*Sommige navigatiefuncties zijn niet in alle landen beschikbaar.)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion