Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2023

Garantie: Ja
15969 Km
ICON BLUE
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

Nette Yamaha MT-07 in de kleur Yamaha blue met fluo gele accenten. Deze motor is geschikt voor het A2 / 35kw rijbewijs.

De Yamaha MT-07 35 kw, het best verkochte en populairste MT model. Deze nakedbike is verkrijgbaar in een 35 kw / A2 variant en later, na het behalen van het volle A rijbewijs om te zetten naar vol vermogen. Deze motor is een plezierige motorfiets die zeer geschikt is voor de beginnende motorrijder, maar ook voor de heropstapper.
Het twee cilinder motorblok met ‘crossplane-filosofie’ levert een fijn koppel wat resulteert in een flinke acceleratie. Het lichtgewicht chassis zorgt voor een verbluffende wendbaarheid en moeiteloze besturing. De MT-07 heeft een opvallend kuipwerk met dubbele luchtinlaten met winglets en een compacte LED-koplamp, die een futuristische Y-vormige aanblik geven: de typerende stijl voor de nieuwste Hyper Naked-modellen. Het nieuwe stuur zorgt voor een grotere wendbaarheid, waardoor de MT-07 overal sterk presteert, van het drukke straatverkeer in de stad tot bochtige bergwegen.

Het nieuwste model heeft een 5-inch TFT-scherm welke in twee themastijlen kan worden weergegeven, touring of street. Dankzij de smartphone connectiviteit via de gratis Yamaha MyRide-app kun je alle inkomende oproepen en berichtmeldingen op het TFT-scherm bekijken.

De MyRide-app biedt ook vele andere nuttige functies, waaronder het bewaken van parameters van de motorfiets, het bijhouden van de afgelegde route en het registreren van de afgelegde afstand, versnelling, topsnelheid, hellingshoek en nog veel meer.

KENMERKEN VAN DE YAMAHA MT-07 35 KW:

* 35 kilowatt dus geschikt voor het A2 rijbewijs
* Vloeistofgekoelde 690cc motor met twee cilinders
* 5-inch TFT-scherm met smartphone-connectiviteit
* LED projectorverlichting en richtingaanwijzers
* Dubbele schijfremmen vóór met een grote diameter voor meer remkracht
* Wendbaar en makkelijk te besturen
* Strakke kuipdelen en luchtinlaten
* Zadel met zeer goede zithouding
* Efficiënt wat betreft het brandstofverbruik
* Laag gewicht van slechts 184kg
* Krachtige acceleratie

Deze motorfiets wordt geleverd met 12 maanden garantie.

Een motor kopen op afbetaling? Ook dat is mogelijk bij MotorCentrumWest! Het financieren van jouw nieuwe motor maken wij mogelijk in samenwerking met diverse financiering partners. Zo kunnen wij voor ieder een financiering op maat aanbieden. Neem voor meer informatie contact met ons op.

MotorCentrumWest
Al 11 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion