Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 01 - 2005

41212 Km
Blauw
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha MT-01 – Pure Kracht. Rauw Karakter. 
Bouwjaar: 2005
Kilometerstand: 41.212 km

Ben jij klaar voor een motor die álles anders doet? De Yamaha MT-01 is geen standaard naked bike – dit is brute V-twin power verpakt in een agressief en uniek design. Deze machine combineert het hart van een musclebike met de ziel van een sportmotor. Elke rit is een beleving.

Technische specificaties:

  • Motorblok: 1670cc V-twin, lucht/oliegekoeld

  • Vermogen: 90 pk bij 4750 tpm

  • Koppel: 150 Nm bij slechts 3750 tpm (!)

  • Versnellingen: 5

  • Aandrijving: Ketting

  • Remmen: Dubbele 320 mm schijven voor met radiale remklauwen, enkele 267 mm schijf achter

  • Voorvering: Upside-down 43 mm voorvork

  • Achtervering: Monoshock (instelbaar)

  • Gewicht: ca. 265 kg rijklaar

  • Tankinhoud: 15 liter

Fabrieksopties & uitrusting:
  • Radiale remklauwen van Yamaha Performance – voor maximale remkracht

  • Upside-down voorvork – strak stuurgedrag en sportieve uitstraling

  • Digitale cockpit met analoge toerenteller – stijlvol én functioneel

  • Originele MT-01 uitlaatdempers – diepe, rauwe sound waar je kippenvel van krijgt

  • Luxe zadel met comfortabele steun voor langere ritten

  • Stoer donkerkleurig frame met matzwarte details – tijdloos en ruig


✅ Waarom jij deze MT-01 wilt:

✔ Authentiek V-twin gevoel – hoor het, voel het, lééf het
✔ Karaktervolle naked bike met brute prestaties
✔ Betrouwbare techniek van Yamaha
✔ Goed onderhouden, met relatief lage kilometerstand
✔ Klaar voor de zomer – gewoon opstappen en genieten

Ben jij klaar om elke rit een statement te maken? Grijp je kans, want een MT-01 in deze staat kom je zelden tegen.

Neem nu contact op en kom hem bekijken – jij gaat hier verliefd op worden.


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion