Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2005
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, 4-cilinder, DOHC, 4 kleppen per cilinder |
Boring x slag | 65,5|44,5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | 12,2:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | TCI Digitaal CDI |
Vermogen | 98|72|12,000 |
Max. koppel | 63,1|10,000 |
Koppeling | Nat, multiplaat, kabelbediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium, twin spar |
Vering voor | 43mm Telescopische vork |
Vering achter | Swingarm Link less type Monocross |
Remmen voor | 2x 298mm schijf |
Remmen achter | 245mm Enkele schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,440 |
Lengte | 2,095 |
Breedte | 755 |
Hoogte | 1,085 |
Zithoogte | 795 |
Drooggewicht | 180 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: AGM, HONDA, KAWASAKI, KYMCO, PEUGEOT, SUZUKI, SYM, YAMAHA |
Motorstore Uithoorn is hét dealer totaal bedrijf voor jouw nieuwe en gebruikte motorfiets.
Door een zeer ruime voorraad aan motorfietsen, motorscooters, onderdelen en accessoires kunnen wij jou van alle services voorzien.
Met een ruime gespecialiseerde werkplaats met geschoolde monteurs is geen reparatie ons te gek!
 | Uithoorn, Noord-Holland |
 | 0297-540163 |
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken