Nieuwsbrief:

VESPA  GTV OFFICINA 8 310 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Blu Officina 8
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prijs
€ 8.199,-- inclusief BTW en rest BPM
Financiering ook mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.
Bouwjaar
nieuw
Kilometerstand
1km
kleur
Blu Officina 8
Motor
310cc 1-cilinder
Transmissie
Automaat
Opties/specificaties
Vespa GTC 310 Officina 8, special edition!!

Karakteristiek blauw en messing

Vespa Gtv Officina 8 combineert traditie en karakter in een gedurfd en ingetogen ontwerp.
De blauwe kleur, geïnspireerd op de industriële machines uit de fabriek, wordt gecombineerd met metalen details die het dynamische profiel benadrukken.
Het zadel is horizontaal bekleedt en wordt omgeven door contrasterende dubbele stiksels, aangevuld met klinknagels van gepolijst messing. De lage koplamp, het blootliggende stuur en de klassieke “stropdas” maken het geheel compleet die het erfgoed van Vespa viert door middel van een groot aantal authentieke details.

OFFICINA 8

WAAR HET ALLEMAAL BEGON

Vespa Officina 8 is ontworpen om Vespa's oorsprong, het wereldwijde succes en de fundamentele rol van het eerste testcentrum te eren.
De Officina 8 edities van de Vespa Primavera en Vespa Gtv zijn voorzien van een compleet nieuwe look: een intense tint blauw met metallic details die contrast en een heldere, eigentijdse noot toevoegen.
Een concrete droom, de capsule collectie van kleding en merchandise behoudt de workwear esthetiek door middel van industrieel geïnspireerde graphics die het verleden projecteren naar de toekomst.



Deze motorscooter wordt bij ons afgeleverd inclusief: afleverbeurt, te naamstellen, 2 originele sleutels, volle tank en fabrieksgarantie.
 


  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief garantie, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
ABS, ASR, LED dagrij verlichting, Middenbok, monoseat, opbergruimte, USB lader




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Pels Motoren
De Gessel 1
De Meern
Plan de route
030-6622646
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van QJMOTOR
© 2000 - 2025 Motoroccasion