Nieuwsbrief:

VESPA  GTS SUPERSPORT 310 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Jong gebruikte Vespa GTS 300 2025 –
De koning onder de scooters

Stijl, kracht en comfort komen samen in deze jong gebruikte Vespa GTS 300 uit 2025. Dit is niet zomaar een scooter dit is pure Italiaanse klasse op twee wielen. Met zijn tijdloze design, moderne technologie en krachtige motor is de GTS 300 dé perfecte combinatie van elegantie en prestaties.

Deze recente uitvoering is voorzien van alle gemakken en innovaties die je mag verwachten van Vespa. De krachtige 300cc HPE-motor (High Performance Engine) zorgt voor vlotte acceleratie en stabiliteit, zowel in de stad als op de buitenweg. Het vernieuwde digitale dashboard, de verbeterde vering en het comfortgerichte zadel maken elke rit tot een genot.

De Vespa GTS 300 is niet alleen een icoon, maar ook een praktische keuze. Wendbaar, betrouwbaar en met een uitstraling die nergens onopgemerkt blijft. Ideaal voor dagelijks woon werkverkeer, ontspannen weekendritten of gewoon als stijlvolle manier om je te verplaatsen.

Deze scooter verkeert in uitstekende staat en staat klaar in onze showroom om de weg op te gaan. Of je nu kiest voor klassiek Italiaans design of een moderne kleurstelling – dit is jouw kans om een stukje Vespa-legende te bezitten.

Kom gerust langs voor een bezichtiging of proefrit. Neem contact met ons op voor meer informatie

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion