Nieuwsbrief:

TRIUMPH  ZIJSPAN - 2013

Garantie: Ja
8000 Km
Zwart
triumph - zijspan
triumph - zijspan
triumph - zijspan
triumph - zijspan
triumph - zijspan
triumph - zijspan
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Deze motor zijspancombinatie achten wij als één van de meest uitgebalanceerde cafe-racer-met-zijspan. Immers is ‘looks’ belangrijk, maar het goed en fatsoenlijk kunnen rijden op een zijspan is natuurlijk essentieel. Deze combinatie is afgebouwd met een nieuwe Watsonian Prescott en perfect uitgelijnd. Uiteraard. En dat heeft voor een zeer strak sturende combinatie gezorgd. Ook het zijspan werd gespoten in de metallic zwarte kleur.

Er zijn op- en aan deze Thruxton 900 een flink aantal extra’s toegevoegd, hou je vast:
– Een upgrade LSL rem/schakelset € 400,–
,- Een YSS achterdemperset € 450,–
een luxe olievuldop € 40,–
– Carterbeschermer € 125,–
kettingbeschermer chroom € 130,–
– Customized race-zadel met bijpassende zittingset in de zijspanbak € 850,–
– Een ‘Monza’ tankdop € 150,–

Al met al dus een zéér complete bijzondere zijspanmotor combinatie.

ZIJSPAN21 in Heerde is een specialist in het aanbouwen van zijspannen aan solo motoren. Wij leveren maatwerk aan uw eigen motorfiets waar u een zijspan aangebouwd wilt hebben. Exclusief dealer van het Engelse Watsonian. Ook eigen wisselende voorraad.


Opties en Accessoires:
Upgrade LSL rem/schakelset € 400,–
Een YSS achterdemperset € 450,–
Luxe olievuldop € 40,–
Carterbeschermer € 125,–
Kettingbeschermer chroom € 130,–
Customized race-zadel met bijpassende zittingset in de zijspanbak € 850,–
‘Monza’ tankdop € 150,–




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Zijspan21
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion