Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TROPHY 1200 - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
72 kW
Teller:
71.416 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
!! Net binnen gekomen en zo weer weg NETTE TRIUMPH TROPHY 1200 voor €1699 !!

Motor heeft aan de rechterkant valschade zie foto's.

Handvatverwarming / Orginele 3-delige kofferset in kleur / Datum 1ste toelating 21-03-2000 / 71416 km / 80 kW (109 pk) 287 kg.


  • INRUIL WELKOM.


    MotoRestyle
    Leroy Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy  06-52831572 

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur

    Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,-  ( niet op alle motoren )

    -


  • Wij bieden bij al onze motoren 5 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoRestyle
Hommel 9
Apeldoorn
Plan de route
06-52831572
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion