Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
ðŸ¯
Triumph Tiger 800 ABS 2013 – Betrouwbare allrounder met karakter!
Deze Tiger 800 is de ideale reisgenoot voor zowel de dagelijkse ritten als lange avontuurlijke toertochten. Lichtvoetig, krachtig en comfortabel – met zijn kenmerkende driecilinder roffel en fijne zitpositie weet deze Triumph je elke rit weer te verrassen.
💥
Waarom deze Tiger 800 een slimme keuze is?
✅ 800cc driecilinder – soepel, krachtig en trillingsarm
✅ ABS – extra controle en veiligheid
✅ GPR sportuitlaat – diepe sound, strak design
✅ Oxford verwarmde handvatten – instelbaar, ideaal in koudere maanden
✅ Puig Hoog windscherm – meer comfort op snelheid
✅ Comfortabel zadel – ook op lange ritten ontspannen
✅ Stuureind Spiegels - strak design (origineel meegeleverd)
✅ Zijdragers – klaar voor kofferset of bagageoplossingen
✅ Goede banden – direct klaar voor vertrek
Deze uitvoering is netjes onderhouden, rijdt soepel en is voorzien van fijne upgrades. De teller staat op 46.926 km – de Triumph driecilinder staat bekend om zijn lange levensduur.
✅ Bouwjaar 2013 – 46.926 km
✅ Verzorgde staat – schadevrij
✅ In opdracht van klant – verkoop zonder garantie
✅ Geen inruil mogelijk
📞 Interesse? Neem contact op – deze veelzijdige Tiger 800 staat klaar voor een proefrit!
Verkoop in consignatie – dus geen garantie of inruil.
Heeft u eventueel meer wensen wat betreft opties? Dan leveren en monteren wij alle extra opties en accesoires tegen inkoopprijs!
Waarom kopen bij Maestro Motors?
- Jarenlange ervaring in de Motorbranche
- Passie voor Motoren
- RDW Erkend
- Altijd de meest complete motoren in de voorraad
- Financiering mogelijk
- Inruil mogelijk
- Géén afleverkosten !
- Tot 2 jaar Garantie mogelijk !
- 10 dagen gratis All Risk verzekerd !
- Uw voertuig ter plaatse tenaamstellen/vrijwaren
- Bezichtiging ook mogelijk in de avond en in het weekend
Maestro Motors is een jonge en ambitieuze handelsonderneming die ontstaan is uit een passie voor motoren! Van een hobby tot een professionele handelsonderneming groeit Maestro Motors onophoudelijk door. Wij richten ons op de in- en verkoop van nieuwe en jong gebruikte motoren. Dankzij onze ervaring en vele contacten in de motorbranche weten wij wat de klant zoekt!
Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden wanneer onze klant tevreden is. Al onze motoren worden aangeboden inclusief onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant en standaard met Maestro Garantie. En dat altijd tegen de scherpste all-in prijs!
Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.
Wij zien u graag bij Maestro Motors!
Disclaimer: Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
- Up to date blijven van onze voorraad:
Website: www.maestromotors.nl
Instagram: maestro-motors
Facebook: Maestro Motors
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
In- en verkoop van nieuwe en jonge gebruikte motoren.
Op zoek naar een specifieke motor, maar u vindt deze niet in onze voorraad? Wij helpen u graag in uw zoektocht naar uw droommotor! Door onze ervaring en vele contacten in de motorbranche kunnen wij u hier goed bij helpen.
 | Tilburg, Noord-Brabant |
 | 06-82885939 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken