Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 XCX - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Blauw
Vermogen:
Teller:
46.100 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Het topmodel van de Tiger 1200, XCx uitvoering met o.a abs, cruise control, TSAS elektronische vering, rij modi, elektrisch windscherm, bellypan, valbeugel, navigatie steun, mistlampen, spaakwielen en 3 delige aluminium Triumph kofferset.

Van 1e eigenaar en dealer onderhouden. Compleet met sleutels en boekjes.

Rijklaar afgeleverd met onderhoudsbeurt en nieuwe banden.

Meer info of afspraak bel gerust met M: 06-18 139 389. Inruil, financiering en bezorgen mogelijk.


  • Afleverkosten inclusief garantie E199,-
     

  • MOTO WIJMA
    Zwettestraat 14
    8912 AH Leeuwarden
    M: 06-18139389
    E: info@motowijma.nl

    Openingstijden:
    Woensdag t/m Zaterdag van 9.00 t/m 17.00uur.
    Bel gerust voor een afspraak buiten openingstijden.

  • Uw motor snel, veilig en voor een goede prijs verkopen? Wij zijn altijd opzoek naar motoren voor eigen inkoop. Vul het formulier in op www.motowijma.nl en ontvang meteen reactie.

  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Moto Wijma
Zwettestraat 14
Leeuwarden
Plan de route
06-18139389
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion