Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE R - 2012

24927 Km
Wit/rood
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Gave en dik aangeklede Street Triple R.

Een hele felle 675 3 cillinder met het motorblok van een supersport machine.

Goede volledig instelbare vering voor en achter.
Dikke Nissin remklauwen voor.
106 pk supersport paardekrachten met een heerlijk gejank.
Origineel voorzien van quickshifter af fabriek.

Daarnaast nog voorzien van veel extra's veelal originele Triumph accesoires.

Arrow sportdemper van de Triumph accesoires lijn.
Seatcover.
Korte kentekenplaathouder.
Led knipperlichten voor en achter.
Triumph instelbare rem en koppeling hevels.
Triumph framesliders/valbescherming.
Triumph remvloeistofpotjes voor en achter.

Zeer dikke motor die echt serieus beter rijd als de vaak "budget" middenklasse naked bikes van tegenwoordig.....
 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion