Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |
Te koop aangeboden door MotorJager: Triumph speed triple 1050 uit 2006 met 32.476km.
Duidelijk een motor waar goed op is gepast, verkeerd zowel optisch als motorisch in een keurige staat. Absoluut geen buitenslaper of pekel motor geweest. Met details als bekleed zadel, korte knipperlichten en spiegels is deze motor net even anders als de rest.
Voorzien van:
- Baracuda LED knipperlichten
- Opnieuw bekleed zadel, erg mooi!
- Instelbare hendels
- Korte spiegels
Nog enkele onderhoudsfacturen voorhanden. Wordt geleverd met nieuwe voorband, achterband heeft nog ruim profiel en slijtage delen zijn in goede staat.
Rijklaar meeneemprijs: €4949,-
Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie
Kwaliteit is geen toeval!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Watergekoeld, DOHC, 3-cilinder lijnmotor |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 1.050 cc |
Comp. verhouding | 12,0 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Elektronische sequentiële multipoint-injectie |
Ontsteking | Digitale inductieontsteking via elektronisch motormanagementsysteem |
Vermogen | 130 pk / 95,6 kW bij tpm |
Max. koppel | 105 Nm bij 5.100 tpm |
Koppeling | Natte, meervoudige plaatkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 250 km/u |
ABS | nee |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | volledig instelbare 45 mm UPSD |
Vering achter | volledig instelbare monoshock |
Remmen voor | dubbele 320 mm schijf, vierzuigerremklauwen, radiaal bevestigd |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.429 mm |
Lengte | 2.115 mm |
Breedte | 780 mm |
Hoogte | 1.250 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 189 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Speedtriple beschikt over een splinternieuwe driecilinder-injectiemotor met een cilinderinhoud van 1050 cc. De machine is verder verfijnd met een nieuwe versnellingsbak met bijbehorende koppeling. Verdere kenmerken van deze Speedtriple zijn oa radiale remklauwen met vier zuigers, vijfspaaks wielen en een karakteristieke enkelzijdige swingarm. Leverbare kleuren Jet Black, Neon Blue, Scorched Yellow. |
KWALITEIT IS GEEN TOEVAL
Motorjager biedt een ruim aanbod in tweedehands-motoren. Dit kan een goede optie zijn als je op zoek bent naar een betaalbare motor met een beperkt budget. Wij helpen je bij het vinden van een betrouwbare tweedehandsmotor die aan jouw behoeften voldoet.
Inruil
Als je jouw huidige motor wilt inruilen voor een nieuwe, helpen wij bij het taxeren van jouw motor en het bieden van een eerlijke inruilwaarde. Dit maakt het gemakkelijker om een nieuwe motor aan te schaffen zonder dat je zelf hoeft te zorgen voor de verkoop van jouw oude motor.
Haal- en brengservice
We begrijpen dat jouw tijd kostbaar is. Daarom bieden we de exclusieve "Motor aan Huis Bezorgservice" aan tegen een extra vergoeding. Laat jouw motorfiets gemakkelijk en veilig bij jou thuis bezorgen. Wij zorgen voor een zorgeloos transport, terwijl jij je kunt voorbereiden op avontuur en vrijheid. Kies voor gemak en comfort met onze bezorgservice. Neem vandaag nog contact met ons op.
Motor-aan-huis bezorgservice
Bij MotorJager begrijpen we dat jouw tijd kostbaar is. Daarom bieden we de exclusieve "Motor aan Huis Bezorgservice" aan tegen een extra vergoeding. Laat jouw motorfiets gemakkelijk en veilig bij jou thuis bezorgen. Wij zorgen voor een zorgeloos transport, terwijl jij je kunt voorbereiden op avontuur en vrijheid. Kies voor gemak en comfort met onze bezorgservice. Neem vandaag nog contact met ons op.
 | Sneek, Friesland |
 | 06-46493554 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken