Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Zwart
Vermogen:
96 kW
Teller:
32.476 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Triumph speed triple 1050 uit 2006 met 32.476km.

Duidelijk een motor waar goed op is gepast, verkeerd zowel optisch als motorisch in een keurige staat. Absoluut geen buitenslaper of pekel motor geweest. Met details als bekleed zadel, korte knipperlichten en spiegels is deze motor net even anders als de rest. 

Voorzien van:
- Baracuda LED knipperlichten 
- Opnieuw bekleed zadel, erg mooi!
- Instelbare hendels 
- Korte spiegels 

Nog enkele onderhoudsfacturen voorhanden. Wordt geleverd met nieuwe voorband, achterband heeft nog ruim profiel en slijtage delen zijn in goede staat.

Rijklaar meeneemprijs: €4949,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotorJager Sneek & Driebergen
duiker 3
Sneek
Plan de route
06-46493554
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ZERO
© 2000 - 2025 Motoroccasion