Nieuwsbrief:

TRIUMPH  ROCKET III TOURING - 2011

Bouwjaar:
2011
Kleur:
ZWART METALLIC
Vermogen:
78 kW
Teller:
36.971 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
triumph - rocket-iii-touring
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Afmetingen (LxB): 260 x 10 cm
Schade: schadevrij
Fabrikant: - - -

Aangeboden:

In keurige staat verkerende unieke Rocket 3 Touring.

Meerdere foto`s van betere kwaliteit op www.brinkmanmotoren.nl

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Brinkman Motoren
Dokter Larijweg 167-A
Ruinerwold
Plan de route
06-53904214
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1952 - In 1952 Honda produceerde men de eerste "Cub" F-type, een halve paardekracht, 50cc, tweetakt motor dat in enorme aantallen werd geproduceerd. Je kon het blok los kopen om op je 'gewone' bromfiets te zetten maar ook compleet als de rood-witte 'Auto-Bai'. Binnen een jaar na de introductie verkocht men maar liefst 6500 stuks. Op dat moment bedroeg dat 70% van de Japanse gemotoriseerde tweewielermarkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion