Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Comfort, kracht en veelzijdigheid in één motor. Ideaal voor woon-werk én lange toertochten. In keurige staat.
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 90° V-twin, 4-takt |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 645 cc |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | DOHC, 4 kleppen per Cilinder |
Brandstof toevoer | Fuel injection 39mm |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 67 pk / 50 kW bij 8800 tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 7600 tpm |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 liter |
Topsnelheid | 180 km/u |
ABS | nee |
Frame | Aluminium Twin-Spar |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning instelbaar |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven met dubbele zuigerremklauwen |
Remmen achter | Enkele 260 mm schijf met enkelvoudige remklauw |
Voorband | 110/80R19 |
Achterband | 150/70R17 |
Wielbasis | 1555 mm |
Lengte | 2290 mm |
Breedte | 840 mm |
Hoogte | 1390 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 189 kg |
Leverbare kleuren | Rood, blauw |
Beschrijving | |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1999 - In 1995 kocht de De Tomaso Group de investeringsbank Finprogetti. Finprogetti benoemde Arnolfo Sacchi tot algemeen directeur, maar in 1997 werd hij vervangen door Oscar Cecchinato, die eerder bij Aprilia had gewerkt. Er ontstond een strijd tussen Ducati en Aprilia om Moto Guzzi over te nemen en zelfs KTM werd genoemd. In het voorjaar van 1999 werd de voormalige directeur van Ducati/Cagiva, Mario Scandellari, directeur van Moto Guzzi.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA