Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
VIGOR BLUE
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Fabrieksgarantie: 72 maanden

De Suzuki V-Strom 650A maakt het voor jou als rijder mogelijk om letterlijk alle kanten op te kunnen. Deze V-Strom 650 is namelijk fluitend van alle markten thuis. Niet alleen voor als je gewoon op je gemakje diverse N-wegen af reist richting je werk, maar ook de diverse smalle straten in die . Wat je ook op je pad tegen komt, met deze V-Storm 650 trotseer je het snel, koppelrijk en uiterst comfortabel.

Het motorblok van de Suzuki V-Strom 650A
Deze uitstekende tour motorfiets is uitgerust met een 650cc groot motorblok. Voor het opwekken van het vermogen zijn twee cilinders verantwoordelijk. Tevens in een V opstelling. Dit geeft de motorfiets een koppelrijk en karaktervol gedrag. Ook mede dankzij die V-twin heb je bij een relatief laag toerental het piek vermogen van het blok bereikt. Bij een toerental van 8800 toeren per minuut zit je namelijk al aan het piek vermogen. Bij dat toerental druk je 71 PK richting het asfalt. Of modder, of wat dan ook. Bij een toerental van 6500 toeren per minuut gaat er het maximale koppel tekeer in het blok. Welgeteld 69nm aan koppel. Het motorblok geeft deze V-Strom 650 een een pittig karakter. Sportief en koppelrijk. Terwijl deze nog steeds breed inzetbaar blijft. Koppelrijk genoeg voor in de steden, daarbovenop piek vermogen genoeg voor op de snelweg.

De V-Strom 650 is rijk uitgerust en comfortabel
Alhoewel je aan koppel niks tekort komt vanuit het motorblok, tref je daarbovenop nog veel meer features aan deze motor. Ten eerste het rijwielgedeelte. Deze is ingericht op letterlijk alle omstandigheden. Ongeacht of je in de drukke steden rondsjeest, of op een snelweg. Dit mede dankzij zijn lange veerwegen en instelbare vering. De V-Strom 650 is tevens uitgerust met aluminium 10-spaaks velgen. In tegenstelling tot de draadspaakvelgen van de V-Strom 650 XT. Daarbovenop een bijzonder rijk en comfortabel aangekleed zadel. Niet alleen voor jou, maar ook je mede passagier. Stel het windscherm gemakkelijk in en laat je tractie controle systeem er voor zorgen dat er niet zo veel aan de hand is als je dus daadwerkelijk onverharde paden gaat bewandelen.

Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion