Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2007

Garantie: Ja
12766 Km
ZWART
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Bent u op zoek naar een betrouwbare, krachtige en goed onderhouden motor? Zoek niet verder! Deze Suzuki DL 1000 V-Strom uit 2007 is in uitstekende staat en heeft slechts 12.766 kilometers op de teller staan! Deze motor is perfect voor zowel de lange toertochten als de dagelijkse ritjes. Deze motorfiets heeft nooit pekel gezien en is daarom in uitmuntende staat! Echt een eyecatcher.!

Bijzondere kenmerken:

  • Gipro Gear Indicator: Altijd de juiste versnelling in zicht voor een soepele rijervaring.
  • Spiegelverbreders: Verbeterd zicht en veiligheid.
  • Topkoffer: Veel opbergruimte voor uw persoonlijke spullen, ideaal voor lange ritten en boodschappen.
  • Hoge heldere ruit: Bescherming tegen wind en weer voor een comfortabele rit. (origineel aanwezig)

De V-Strom 1000 staat bekend om zijn krachtige 1000cc V-twin motor en uitstekende rijcomfort. Deze motorfiets biedt een perfecte combinatie van kracht, betrouwbaarheid en veelzijdigheid. De zitpositie is ergonomisch ontworpen voor lange ritten zonder vermoeidheid. De motor heeft altijd op tijd zijn onderhoud gehad en is klaar voor vele zorgeloze kilometers.

Gratis tennaamstellen
Gratis afleverbeurt incl verse olie en filter
Gratis 3 maanden garantie 

Wim en Kevin Zielman

  • Gelieve te bellen alvorens af te reizen, dit om teleurstellingen te voorkomen.

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion