Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 XTA - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
WHITE
Vermogen:
52 kW
Teller:
11.055 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Suzuki V-Strom 650 uit 2022, met 11.055 kilometer op de teller.

Deze allround avonturier is geliefd om zijn betrouwbaarheid, comfort en veelzijdigheid ideaal voor zowel de dagelijkse rit als langere toertochten.



De 645cc V-twin levert een soepele 70 pk en biedt een aangename balans tussen kracht en controle. Dankzij het stabiele chassis, de comfortabele zithouding en de voorspelbare rijeigenschappen is de V-Strom 650 een motor waarop je moeiteloos uren kunt doorrijden, ongeacht de omstandigheden.



Deze uitvoering is uitgerust met een topkoffer, wat hem nog praktischer maakt voor woon-werkverkeer of weekendtrips. De motor verkeert in uitstekende staat en is klaar voor een nieuw hoofdstuk.



* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €199,00 rijklaar maken, €10,75 kentekenleges en 12 maanden BOVAG garantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Meel Motoren
Brieltjenspolder 26
Made
Plan de route
0162-427617
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion